Verzending en retournering

Verzending en retournering


Verzending

Alle pakketten worden verzonden met DHL of Post-NL. De verzendkosten bedragen tussen de €4,95 en €5,95 per pakket.

Bij bestellingen binnen Nederland boven €75,- euro worden er geen verzendkosten in rekening gebracht. 


Hoe lang duurt het voor een bestelling verstuurd word? 

Wij doen ons uiterste best om uw bestellingen zo snel mogelijk in te pakken en te versturen. Dit zal ongeveer 1-2 werkdagen duren. Als uw pakket meegeven is aan de koerier van de jou gekozen bezorgingsdienst ontvangt u een mail met daarin een Track and Trace code. Hier kan uw pakket mee worden gevolgd.  Hou er rekening mee dat er kans bestaat dat uw gekozen bezorgingsdienst vertraging heeft. Hier kunnen wij helaas niks aan doen.



Klantenservice



We doen ons uiterste best om zo snel mogelijk te reageren. Op werkdagen binnen 48 uur. Tijdens drukke periodes kan dit uitlopen naar 72 uur. 


Retourneringen

Welke artikelen mogen worden geretourneerd?

Artikelen kunnen binnen 14 dagen na de levering worden geretourneerd. Artikelen moeten in hun originele staat met kaartjes worden geretourneerd en mogen niet gewassen of gedragen zijn. Ook moet de retourformulier compleet ingevuld zijn. Als deze punten niet compleet zijn kunnen wij de retour niet verwerken.

Stel ons meteen op de hoogte wanneer een artikel beschadigd wordt geleverd.



Kleding kan binnen 14 dagen na ontvangst terug gestuurd worden naar:

Britney's Fashion

Pletterij 5C

2211JT Noordwijkerhout


Sieraden, haaraccessoires en sale items kunnen niet geretourneerd worden.


Het retourneren is voor eigen rekening. Wanneer wij het kledingstuk ongedragen en in goede orde ontvangen word het geld binnen 14 dagen automatisch op uw rekening teruggestort.

 

Wij kunnen de retour weigeren wanneer:

* Het bij geleverde retour formulier niet of onvolledig is ingevuld.

* Er geen prijskaartjes aan het item zit.

* Er vlekken te zien zijn op het item.

* Het item gedragen en/of gewassen is door de klant.

* Het item kapot of beschadigd is.

* Het een sale item is.

* Het sieraden of haaraccessoires zijn.

* Er geuren zoals rook, parfum en bodymist op het item gespoten is.


Wij zullen deze voorwaardes streng controleren en hanteren als dit nodig is.


Hoe hoog zijn de verzendkosten voor het retourneren? 

Bij het retour sturen van items zijn de verzendkosten voor de koper. Ga naar een post punt bij jou in de buurt of maak thuis een betaalde zending aan bij de door jou gekozen koerierdienst. Plak de bijgevoegde adres sticker op het pakket of schrijf het retour adres duidelijk op het pakket. Zo voorkomen we dat het pakket verloren wordt bij gebruik van een bijvoorbeeld digitale QR label.


LET OP: Bezorgingsfout is niet onze fout.

* Wij zijn niet verantwoordelijk voor fouten die namens de koper met verzenden plaats vinden.

* Wij vergoeden niets als de koper een retour terug stuurt en deze kwijt raakt of beschadigd binnen komt.

* Pakketten mogen niet naar een pakketpunt worden gestuurd, dit dient naar Pletterij 5C, 2211JT Noordwijkerhout gestuurd te worden. Mocht het pakket toch naar een pakketpunt gestuurd zijn vanwege een fout bij de post? Moet u ons een berichtje (+31681253054) of mail (info@britneysfashion.nl) sturen. Als dit niet gemeld wordt zijn wij niet verantwoordelijk voor het pakket.


Wij proberen je retour te verwerken binnen 5 werkdagen


Ik heb een gratis item gekregen. Moet dit ook retour?

Heb jij een gratis item gekregen bij jou bestelling maar gaat de gehele bestelling retour? Dan ben je verplicht het gratis item ook terug te sturen. Anders moeten wij helaas de kosten in rekening brengen.


GARANTIE


Is jou product beschadigd binnen gekomen? Dan dient dit binnen 24 uur na ontvangst bij ons gemeld te worden zodat wij een passende oplossing, compensatie of vervangend product kunnen leveren.



Wij geven geen garantie op:

- Loslatende steentje, glitters, studs of pailletten.